Total Pageviews

Go go chaiyok

LilySlim Weight charts

Monday, January 30, 2012

MBBI...Journey begin in 10 weeks

Target....seminggu turun 2 kg....menjelang 10 minggu dah boleh turun 20 kg...terus dapat berat badan ideal....huhuhu...

Pepagi buta lagi dengan semangat waja yg membuak buak...bersiap awal sket dari biasa dan mintak hb tlg amikkan pic...tp tak sempat ler nak mekap....

actually baju ni 1st time aku pakai...aku beli kain kat member opis mintak tailor adik tolong jahitkan...aku siap bg baju contoh lagi..skali dah siap aku try tak muat...sendat...tp baju contoh tu aku muat...rupa2nya dia ikut ukuran adik aku yg masa tu berat dia 68kg...adoyai...setelah hampir setahun aku simpan baju nih kat kampung, aku amik blk sebab aku rasa cam dah boleh muat...dan tada...hasilnya...dah muat..sedang elok jer terletak....suka suka

close up sket.....

ni tak bermekap lagi...kalo mekap jap gi lambat gi keje...slalu aku mekap dalam kete otw nak gi keje...


ni dia bila dah mekap...cerah ler sket kan...

ok berbalik pada berat timbangan...sedih jer bila tgk scale tuh jadi angka 74.3kg...
lepas CDCS aritu, berat aku dah cecah 73.8kg...then pernah turun hingga 73.1kg...then aku tak timbang dah...sampai lar pagi tadi...so redha jer lar...mungkin nak period kot...ayat nak sedapkan ati

Dengan ini sy akan memulakan cabaran MBBI dengan berat 74.3kg
amat berharap bila tamat cabaran ini, sy dapat berat 54.3kg...
InsyaAllah yakin boleh....


p/s kepada peserta MBBI sekalian jangan lupa timbang arini atau esok then edit berat kat doc fb KMMK selewat2nya ari jumaat nih...
gambar timbangan dan gambar full body kena capture arini atau esok tapi kena upload selewat2nya rabu minggu depan....

No comments: