Total Pageviews

Go go chaiyok

LilySlim Weight charts

Wednesday, December 28, 2011

Minggu ke 5 CDCS...

Minggu lepas aku adalah pemenang cabaran turun paling banyak dalam seminggu...hadiahnya adalah VCD senaman sumbangan kak Zel..terima kasih kak in advance..Aku bagi kak Zel alamat kg sebab umah aku dok ni takder org...semua gi keje kan ..kakzel mesti antar bungkusan...bagi alamat kampung mak aku confirm ada kat umah...mesti terkejut dia dapat hadiah misteri nanti...

So untuk minggu nih takder penurunan..sibbaik takder kenaikan...aku just timbang kat kampung jer pakai timbang deqla...lupa plak nak snap gambo...ari isnin kan cuti,,so aku update pada ari selasa..padehal berat timbang masa ari ahad...dah tak turun berat...ukur lilit badan pun tak amik...sabo jer la...

So minggu nih last chance diet utk CDCS...tinggal lagi beberapa hari jer...ari jumaat aku cuti plak tuh...Adoyai caner nih....aku redha jer lar walau berapa pun berat aku...calon2 pemenang dah nampak dah...kalo berat aku turun tak banyak this week takder harapan lar nampaknya nak menang....tapi takper yg penting aku berjaya kurang sedikit berat badan sepanjang contest nih...harap2 tak kembali naik ke angka 78.0kg...latest berat aku 74.1kg....nak ke 73 tuh bukannyer senang apatah lagi nak ke angka 69...huhuhu...

So strategi aku minggu nih...
teruskan diet seperti biasa tanpa putus asa...chewah...pheewiitt...

tak sabar nak pakai baju 1st day CDCS arituh...nak tengok ada perbezaan ketara tak bila dah turun nak dekat 4 kg nih...ntah2 sama jer...huhuhu...

2nd week CDCS

gambar pagi tadi...
cam takder beza jer...



perbezaan paling ketara sejak berat aku bertukar dari 83 ke 74 nih...
1. dah boleh pakai cincin kawen
2. dah boleh garu blakang dengan senang hati..slama nih tangan tak sampai mungkin sebab lemak yg terkumpul kat lengan menghalang capaian tangan
3. dah boleh pakai baju lama yg slama ni disimpan dalam lemari pasal dah sendat
4. parut2 di muka berkurangan sebab banyak minum air masak
5. tu jer lar kot...

6 comments:

Zareene Saifuddin said...

congrats mummy.. dah kurus.. muka pon dah kecik sket zareene tengok.. syabas... semoga kegigihan mummy berjaya mencapai berat badan impian...

Mummy said...

time kasih zareene...

Faz Fazrin said...

tahniahh

Mummy said...

mekacih bici

mia-ina said...

tahniah akak...kembalinya mia menatap entry akak setelah sekian lama bercuti :-) teruskan usaha

Mummy said...

welcome back...time kasih