Total Pageviews

Go go chaiyok

LilySlim Weight charts

Sunday, December 11, 2011

3rd week CDCS...

Sama jer tajuk aku tetiap minggu...heheh...seblom tuh nak wat pengakuan dulu...rasanya sampai ler aku beli card reader yg baru, then baru ler aku leh upload pic dlm blog dan fb...gambar memang meriah aku amik masuk phone tp sebab memory kad nih tak padan dgn card yg aku ada skang, maka aktiviti mengupload gambar terpaksa direhatkan buat sementara waktu...

renyah ler kalo nak bluetooth masuk phone hb pastu nak upload plak masuk blog sudahnya failed...aish...geramnya...dah lar phone dia touch screen...kang tersalah touch teruploada plak gambo seksa seksi...tak ker haru tuh...

Actually agak gigih gak aku berdiet utk minggu nih demi menebus kenaikan berat dosa minggu lepas...TETAPI dek kerana aktiviti tengok wayang yg berlangsung pada malam Jumaat dan berjimba ramba di icity pada malam sabtu....maka aku telah TERRRR makan malam...terorder secret recipe noodle tomyam kung (jumaat)...terorder megi goreng pedas dan terorder roti bakar kul 12 tgh malam sabtu...smalam gigihkan jugak diri control makan dan hasilnya timbang berat pagi nih...

beratku...

75.4kg.....gambar memang ada amik tp takleh upload...bila bleh upload aku akan update blk entri nih...
menyaksikan penurunan sebanyak 1.2kg....Alhamdulillah syukur....tp bila ukur lilit badan...ukuran adalah menten sama...

tapi kalo tak kantoi jumaat ngan sabtu tuh rasanya byk lagi berat aku turun.....huhuhu...

tapi takper...ada 3 sesi timbangan lagi...aku tanak dah target berat turun baper tiap minggu....wat sakit ati jer bila tak capai target...tagline aku skang....

"ASAL BERAT TURUN"

tak kira lar 100 gram ker 1 kg ker...yg penting turun....
jadi strategi untuk minggu nih, mentenkan strategi minggu lepas...nampak cam ok jer...

turun lagi 1.2kg

muka tetap bolattt

ni ler food diary aku...lengkap dengan tip2 kurus, menu makanan setiap hari, aktivit yg dibuat, berat timbangan dan ukurlilit badan...setiap hari seblom tido mesti update buku nih...



kekawan yg lain caner plak...harap2 ler turun dengan jayanya...

2 comments:

Unknown said...

tahniah!! saya tak sedey sebab saya bersalah dengan kenaikkan berat saya minggu nie...500gm naik sebab seminggu saya makan mcm dolu dolu...tak diet langsung.. huhu

Mummy said...

nardeeya: jadikan minggu sebagai penebus utk minggu lepas...yg penting jgn terus hanyut...kena bangkit kembali