Total Pageviews

Go go chaiyok

LilySlim Weight charts

Sunday, December 4, 2011

2nd week CDCS....

Rasa cam malu jer nak updete...hehehe...seblom tuh nak bagi surat tunjuk sebab kenapa berat ku naik minggu nih

1. Dah diet elok dah sampai ler ari jumaat malam tuh, balik kampung sebab nak amik durian...memang plan tak makan malam tp takleh tahan tgk durian yg menggiurkan....tepat kul 11 malam ku telah menelan 5 ulas durian...

2. esoknya dlm kul 10 membaham lagi barang beberapa ulas...then gi makan rojak kat kuala pilah plak..pastu makan tengahhari kat pizza plak....pastu gi hospital klang tgk adindaku yg baru melahirkan baby...malam tuh makan lagi....mee goreng

3. ari ahad baru ler aku kembali diet seperti biasa tp sebab dah langgar pantang hampir 2 hari, berat naik balik...4 hari nyer diet dimusnahkan oleh 2 hari makan sesuka ati....ada tinggal sehari lagi nak cover balik mmg tak dapat ler...


dengan ini aku mengumumkan yg minggu ke 2 CDCS berat  ku naik 0.3kg....target nak turunkan 2.3kg....heheh...tp bila ukur lilit ada lar penurunan dekat bahagian dada sebanyak 0.4 inchi

gambar masih lagi tak dapat nak upload sebab hp baru nih aku tak reti nak bukak dia nyer memory kad...celah mana ntah letaknya.... takut terbarai hp nih aku kejekan....

So demi menebus minggu nih punya kenaikan berat, aku akan dok kat umah mendietkan diri sampai lar ari krismas nanti (balik kg)...tanak dah gi mana2....aku nih kalo dok kat umah dgn opis memang boleh control tp kalo dah keluar mmg susah sket...

masa aku gi KLIA tempohari utk amik simkad baru kat celcom centre, aku dah siap masak dinner dah kt umah...dh pesan dh kt hb tanak singgah makan kt mana2....skali si kecik nih terlompat2 nampak burger king...terus lar menyinggah...punya lar seksa jiwa dan raga tatkala melihat anak dan hb begitu berselera menikmati burger dan onion ring...yg aku nih menengok jer lar....sungguh sadis rasanya....



berat minggu ini naik 0.3kg

No comments: