Total Pageviews

Go go chaiyok

LilySlim Weight charts

Wednesday, November 15, 2017

Lama kan tak bersiaran......

Tarik nafas dulu......lepas.....huh

Diet......hmm caner nak citer ek....diet kelautan dalam heheheh
Asalnya aku plan nak start balik 1 nov tp tu la tak settle kemas lagi jadi aku tak sempat nak workout dan makanan ada dimerata tempat.....

tp aku tak la kembali ke tabiat makan yg lama....still jaga apa yg aku makan cuma kekadang tu adalah terkucil skali 2 kali 10 kali heheheh

Skang ni pagi aku makan 1 hidangan bf yg lengkap....tghr makan nasik berlauk....nasik menten sesenduk....malam makan awal sket tp berasaskan roti....

Ni contoh menu dinner aku....sepinggan ni bukan aku makan sorang ya....aku just amik 1 ke 2 potongan...InsyaAllah kenyang jgn risau....baca bismillah.....

tortilla nugget

sandwich


salad sukati aku....

Senang je nak wat salad ni....just goreng nugget je....bahan yg lain tu siap sedia utk dimakan

Bahan2

nugget - goreng
salad - potong sukati nak camner
carrot- sagat halus
kopok chachos perasa BBQ
kepingan cheesedale- potong kecik2
sos thousanf island

cara2
gaul rata semua bahan dan tada.....sedia untuk dinikmati....

boleh letak dalam tortilla atau jadikan sandwich....kalo nak prepare awal tapi nak makan kendia asingkan nugget dan kopok....btol2 nak makan baru gaulkan....

p/s: Utk org yg diet lebihkan salad dan carrot

2 comments:

Leyla said...

assalamualaikum awk..masih kenal lagi tak.geng diet dulu...sy pun dlm proses nk diet semula..heheh jom kita semaangat nk diet balik

Mummy said...

salam leyla....kenal....heheheh....aah tgh start diet gak ni....susah tul nak dapat semangat tu