Total Pageviews

Go go chaiyok

LilySlim Weight charts

Monday, July 26, 2010

Today last chance workout...

Last week ari rabu, hb blanja makan kat cerana seafood..Aku baru jer nak skip makan malam...heheh...rezeki jangan ditolak...
kat sini siap ada live band lagi...aku mmg tak sempat nak snap makanan sebab bateri kamera low giler...hb order ketam stim, sotong goreng tepung, ikan siakap 3 rasa,utk sikecik nasi goreng ngan telur dadar...

Khamis malam lak kawan hb datang ajak makan kat bagan lalang tp mengenangkan wf dia pregnant..jauh lak tu, kitorang just makan kat ayam golek jer..makan lagi..heheh

jumaat malam lak aku masak utk gi Sungai Congkak..lapo lak makan lar jugak bihun sup beli kat pasar malam...ari sabtu berjimba ramba kat sana dan ari ahad masa utk berehat...

Dari ari khamis tu aku tak workout sampai lar ari ahad...heheh...nak kata itu jer sebenarnya...slama 5 ari tak workout dan asik makan jer...huhuhu...esok dah nak weight in...abis lar..So smalam aku dah mula workout balik....smalam wat helen dance jer...arini ingat nak wat urban workout lak...

duration vcd nih 68 minit...kalo line clear...batrisyia tak kaco...ok lar tp kalo time tu dia mood tak baik...mmm...lama sket lar baru siap...

aku ada beli gak vcd baru 'dirty dancing'....dah boleh menari dah aku nih...siap bleh gelek lagi...heheh

No comments: