Total Pageviews

Go go chaiyok

LilySlim Weight charts

Sunday, April 4, 2010

Latest about losing weight....

Wat masa ni takder perkembangan positif lagi..berat tu tak turun sgt stakat sekilo jer..tp yg penting berat badan tak naik...makan masih dikawal lagi cuma senaman jer asik jer la terskip..apa tidaknya balik keje dah kul 6.30ptg ker kul 7..sempat lar naik beskal dalam 20 minit..kenkadang tu tak sempat nak wat apa..
stakat basuh pinggan, basuh kain. kemas umah baper titik peluh sgt lar yg kuar...
kalo dah tak sempat sgt nak workout aku akan iron baju dalam bilik tanpa pasang kipas angin..agak berpeluh gak lar ketiak dalam keadaan macam tu....dapat kuar 20 ke 30 titik peluh ok lar jugak kan..

makan pun kongsi ngan batrisyia jer..disamping mengelakkan pembaziran, boleh jugak mengelakkan aku dari makan banyak...Ni ler gambar aku yg paling latest...diambil minggu lepas...masa nih dah kurang 1 kg...

2 comments:

Rohaiza said...

jangan putus asa... cube lagi... x da perkara yang mustahil ...

Mummy said...

time kasih...