Total Pageviews

Go go chaiyok

LilySlim Weight charts

Wednesday, April 28, 2010

3rd day detox....

Ari ni masuk ari ke3 detox....
malam tadi aku dah masak bekal utk arini...
Sarapan cam smalam gak
6.30am secawan pearl cafe, roti 1 slice, air perahan lemon
8.00am bihun spore + begedil

Punya lar busy wat keje sampai terlupa nak minum anlene...tp ingat jer nak makan oren yg dah siap dipotong

ni dia bekal air kosong dan sebiji oren....satu botol penuh ni lebih kurang 9 ke 10 gelas air...slalu nya aku minum separuh dan separuh lagi aku minum masa kat umah...

1.00pm aku makan bekal yg aku bawak 2 senduk brown rice (tak abis pun) + sup sayur + 2 sudu ayam masak merah...masak nih aku guna olive oil 2 sudu sahaja dan lebihkan air...

brown rice nih rasa cam makan angin jer...sebab dia takde kanji...aku diet dgn si batrisyia skali kena telan nasi nih...aku malas lah nak masak asing...padahal nak makan sesenduk jer...

4.00pm...baruler ingat nak bancuh anlene choc

6.20-7.20pm workout ngan PS2 dance revolution, 20minit workout ngan dumbell sambil tgk biggest loser



Ni adalah mat dance yg ada kat umah aku...kiter just pijak anak panah tu ikut turutan pada screen tv....



8.30pm low fat yogurt strawberry dan 1 slice tembikai...

tu jer la utk hari ke3 nih...


No comments: