Total Pageviews

Go go chaiyok

LilySlim Weight charts

Monday, June 3, 2013

Latest....

Aku masih lagi meng apply felinna inchloss tapi aku dah lama tak ukur...berat makin naik dan aku baru jer lepas abis traininhg perbarisan selama 3 minggu dimana boleh kata setiap hari aku training slama 5 jam pagi dan petang...



dan berat ku yg terkini pada 1 jun adalah seperti kat atas 74.2kg...
aku tak tau tang mana silapnya..makan cam biasa jer..nasik skali sehari..air manis dan sejuk dikurangkan..exercise ari2...
muka makin itam..badan makin berat tapi perut kurang sket...
balik kang kalo ingat aku ukur lilit badan...
start 1 jun aku join contest yg kak zel anjurkan....group nih tertutup..hanya geng2 wanita sahaja leh join...
apa2 pun wish me luck...harapan nak cecah 64kg menjelang 1 syawal....
yakin boleh...

No comments: