Total Pageviews

Go go chaiyok

LilySlim Weight charts

Wednesday, April 25, 2012

Hadiah telah diposkan...

                                                                        tada...................




Ada 7 hadiah semunya..aku poskan 2 ari lepas...harap2 lar sampai kepada pemenang dgn segera...dimaklumkan bahawa barangan yg diberi adalah berbeza dari segi nilai...utk tempat pertama nilai nya lebih dari tempat ke 2 dan begitu lar seterusnya...
bagi yg dapat hadiah bersaiz...aku agak2 jer saiz korang...kalo tak muat atau terlebih muat pandai2 lar korang nak simpan ker nak bagi orang lain ker...
kalo yg tak muat tu boleh buat sebagi pembakar semangat utk kuruskan badan...hehe...ada hikmah tersirat disitu...
sejak dah berbadan dua nih aku dah jaran masuk FB KMMK dan jarang update cerita pasal berat...yer lar badan dah makin kembang dan berat makin naik takkan nak citer kat blog...heheh...Bagi yg bertanya khabar...Aku sihat Alhamdulillah...baby pun Alhamdulillah...dah mula buat check up...
Doakan aku sihat sejahtera dan slamat melahirkan...InsyaAllah...

Ni picture aku yg terbaru...Sudah mula membulat....heheh

No comments: