Total Pageviews

Go go chaiyok

LilySlim Weight charts

Monday, November 21, 2011

Balik kampung.....o.... balik kampung...

Smalam besday mak yg ke 55,,pepagi lgaku dah call nak wish besday...aku dpt tau yg durian dah mula gugur...aku pun mention ler kat hb terus dia ajak aku blk kg malam td gak...aku pun call mak bgtau nak blk..then singgah umah jap amik fariez dan batrisyia...kul 7.30 sampai kg...sempat ler aku maghrib kt sana...

sampai jer mkn durian dulu...aku pun mkn ler 5 ulas durian...hb ngan sikecik beria2 mkn...aku cover lagi...skali mak masak msk lemak pucuk paku dan udg grg...aduh...caner nih...terpaksa lar langgar jugak...
maka hari ke 2 CDCS telah kantoi mkn malam....huhuhu...

dahlar weekend nih nak gi kedah...confirm takleh nak diet punya...jap gi apa plak kata mak sedara hb kalo aku cover2 mkn...aish...tp takper aku akan cuba sedaya upaya utk kekalkan berat skang..tak turun pun takper asalkan jgn naik sgt......

part yg paling best bila mak tegur, diet ker skang? nampak susut sket dah...heheh.....suka...suka...


balik dari kg smalam aku tgk apsal kedai mamak cam meriah giler...rupa2nya mlm td final bola Malaysia lwn indo...slama nih aku tak pernah tgk bola pun...mlm td sesajer jer tgk...sibbaik menang..berbaloi aku tgk...tahniah buat harimau malaya...pg tadi bangun tido kemain letih badan rasa...hampir2 jer malas nk gi keje...tp mengenangkan keje yg berlambak, ku gagahkan diri gi keje...

No comments: