Total Pageviews

Go go chaiyok

LilySlim Weight charts

Friday, September 23, 2011

Detox last day...

Arini last day detox...
menu arini adalah

6.45am
macam biasa

nescafe
air perahan lemon
kuey teow goreng


sikecik ni pun bangun awal bf skali ngan aku

10.00am

sandwich



jus delima baru beli

1.45pm oblong burger kambing

dan bekal nasik putih
sambal sardin
sayur brokoli

6.45pm
seketul ayam goreng KFC dan cheezy wedges...heheh...


keesokan paginya aku naik scale..berat aku tak berubah...maka detox kali ini dianggap gagal...
apa tak nya exercise takder....stakat kemas rumah dan masak tak memberi kesan langsung pada aku...
so aku plan nak wat detox 40 days...untuk hari raya haji awal bulan Nov nanti...detox insyaAllah akan bermula isnin depan..aku mungkin takkan update menu setiap ari macam detox 3 days nih...cuma aku akan listkan sajer menu macam bulan puasa aritu...




2 comments:

myza said...

salam kenal kak ..adakah jus delima mmbantu burn some calories??

Mummy said...

salam kenalan gak...jus delima..ntah lar...kalo yg proses tu macam byk kandungan gula jer...