Total Pageviews

Go go chaiyok

LilySlim Weight charts

Tuesday, August 3, 2010

Today last chance workout...

nampaknya aku nak kena timbang setiap minggu ler..tak leh nak ikut deqla sebabnya..dah lepas 2 minggu pun berat still tak turun wpun dah kontrol makan dan workout setiap hari...Weekend lepas aku balik kg so terlepas lar sesi bersenam..Smalam dah start balik...plan arini nak wat urban workout..Compare to 3 jenis senaman yg aku wat nih aku rasa urban w/o paling byk bagi impact pada aku..

Aku noticed that dalam urban aku akan start berpeluh pada minit ke 20
kalo ikut dirty dancing 35 minit baru star..mcm tu gak dgn helen workout...nak setengah jam baru start bg efek..Tp bila dah mula berpeluh..mencurah2 kuar sampai basah baju seluar sumer...

Masalahnya aku sakng nih susah tul nak skip makan malam...means malam mesti nak makan yg ada karbo mcm nasi, bihun...susahnya nak makan buah sajer..rasa cam tak puas..Adakah ini puncanya berat badan ku tak turun...ntah lar...

No comments: