Total Pageviews

Go go chaiyok

LilySlim Weight charts

Tuesday, June 29, 2010

1st day redieting...

btol ker ada perkatan redieting...heheh..aku bantai jer...maknanya, berdiet semula...

balik keje ptg smalam aku singgah pasar beli udang, ikan, sayur dan buah..kalo boleh nak bawak bekal balik lar ke opis...jimat dan leh control makan...

So smalam aku berbuka dengan nasi kukus + ayam berempah + kuah kurma..(kongsi ngan batrisyia)
minum air suam..
takder workout sebab aku puasa..tapi lepas berbuka dan solat..aku marathon iron baju, kemas dapur, siang ikan, udang, basuh kain dan sidai kain...lipat jer tak sempat...hb lak tak baper sihat...Cian dia...

pagi nih timbang berat naik balik...so starting weight adalah sebyk itu...dan..aku target nak turun sampai 55Kg by the end of disember 2010...InsyaAllah...

Actually arinih aku niat nak puasa..dah bgn elok dah kul 5.11am..sahur cam smalam gak...tp baru teringat ada appoinment ngan klinik check up batrisyia..bila dah bertapa kat klinik tu rasa tak larat lar..

maka, ak telah berbuka pada jam 10am dgn mee goreng + telor goreng + karipap dan limau ais...ngeh ngeh..sila sekeh kepala sendiri...

skang tepat jam 11.00am aku sedang minum secawan air tulang anlene..buah lupa nak amik so malam kang kena makan buah jer la jawabnya...

No comments: