Total Pageviews

Go go chaiyok

LilySlim Weight charts

Wednesday, May 26, 2010

bahan2 workout...

Slama nih kalo workout aku guna VCD Aussie fit....kalo takder masa sangat aku guna beskal nih


Kadang2 aku guna PS2 dance2 revolution


kalo tak sempat sgt, aku akan workout ikut suka sendiri...yg penting keluar peluh..



dan smalam aku baru jer beli dance workout helen..aku dah try smalam..memang fun dan berpeluh2 tak leh nak kata...tapi tu ler nak kena pasang kat tv..kan best kalo aku leh hafal jer step dia...

yg bestnya PS2 nih dia tunjuk baper kalori kiter dah bakar...sejam aku melompat2 150 kalori jer...heheh

Seelok eloknya kalo utk kurangkan berat badan kena spend atleast 1 jam sehari utk workout..yg jadi masalah slalunya adalah masa dan komitmen yg banyak...kalo hari minggu aku cuba buat pagi petang so that sehari dpaat 2 jam...tp slalu yg terjadi adalah bila aku dah workout pagi..ptg mesti tak workout sebab leka melayan hindustan...heheh..


No comments: