Total Pageviews

Go go chaiyok

LilySlim Weight charts

Wednesday, February 19, 2014

100th day diet

smalam genap 100 hari diet...so far turun hampir 6kg...dari 78kg ke 72kg
Skang berat aku statik kat 72...makan tak jaga sket naik ke 73...cover sket turun balik...dok kat situ jer lar...kata orang 'plateau'...nak exercise, masa tak brapa nak ada dengan nak masak, kemas rumah, melayan anak dan suami lagi....huhuhu...nak wat caner...sabo jer lar...

ni gambar seblom dan selepas...aku pakai baju yg sama...
belah kiri seblom
belah kanan selepas...
tak nampak beza sgt cuma nampak tang muka lar...

ni beberapa gambar dengan pelbagai jenis tudung...tudung juga memainkan peranan utk menampakkan muka kiter runcing ker gebus...walaupun masa nih selang masa beberapa hari jer...berat pun tak beza mana...




ni paling terbaru skali weekend lepas, aku beriadah ngan anak2 kat depan PICC...





2 comments:

Anonymous said...

Assalamualaikum kak.sekiranya akak berminat untuk turun berat badan secara sihat dan tanpa berlapar, akak boleh hubungi saya di 013-3402790- farid.herbalife wellness coach.

miazara ina said...

good luck kak..lama x update perkembangan kan?