Total Pageviews

Go go chaiyok

LilySlim Weight charts

Monday, December 30, 2013

Selepas hampir 50 hari berdiet....


11 nov ke 29 Dis
77.3kg  ke 73.0kg

dah ada yg tegur kat fb ada nampak perubahan...turun tak sampai 5 kg lagi tapi alhamdulillah terasa kesannya...diet kali nih aku tak ukur inchi macam dulu...tu yg bila diet  rasa cam dah kecik tp naik timbang tak turun...




ni pic masa besday aku 2 ari lepas...aku ni kalo turun berat...bahagian muka turun dulu..nak turunkan bahgian bawah2 ni yg payah...kali nih nekad selagi tak capai 55 kg tanak berhenti...
ini lar diet yg dinamakan mencapai berat ideal...kalo aku target diet ikut masa, abis jer masa tuh...diet pun terhenti...kalo target kg pun camtu gak..so kena target goal...
goal nya 55 kg...yakin boleh rakan muda...eh tetiba

kiter tutup entry kali ini dgn gambar makanan weekend aritu...sambal sotong, sup ikan merah dan buncis goreng...skang aku sesuaikan masakan supaya seisi keluarga boleh makan...ada sambal, sayur dan sup...sup tu utk irfan ler...dia makan kuah ngan isi ikan jer...aksesori aku makan...batrisyia plak tak makan sotong...so dia amik sup,kuah sambal, udang dan telur yg ada dalam kacang buncis...senang...

contoh ke 2 sambal udang, ikan goreng dan baby kailan

contoh ke 3 sambal udang galah dan sayur campur


No comments: