Total Pageviews

Go go chaiyok

LilySlim Weight charts

Sunday, March 4, 2012

MBBI minggu ke 4....

Update untuk minggu ni agak lambat...sori sesangat...aku tak berkesempatan nak bukak fb..nak pantau berat sumer org...
rasanya berat sendiri pun tak apdet lagi....heheh...berat minggu ni turun 100 gram jer...menjadikan berat ku skang 72.9kg...dah sebulan MBBI...berat ku tak turun banyak pun....org lain boleh turun 2 ke 3 kg seminggu yg aku nih dah sebulan pun tak sampai 2kg turun...sibbaik tak naik...

mungkin sebab aktiviti ujung minggu yg tak mengizinkan aku utk diet....ceh alasan...ni minggu ni sepupu nak kawen...merangkap balik kampung skali...next week nya nak gi ipoh plak..member hb kawen..ujung minggu memang agak susah aku nak control makan...nak kata makan sesuka ati...tak jugak..tp takleh nak diet macam ari keje...ari keje straight

6.30am breakfast simple
10.00 am biskut
1.00 pm lunch nasi ngan lauk dan sayur (bawak bekal)
4.00pm buah
6.30 pm dinner simple

kekadang leh turun ...tp bila sampai weekend jer berat aku naik balik...nak cover blk dalam masa 3 ari menjelang ari timbangan dah tak sempat...kembang kuncup ker lar badan aku...
turun then naik...camtu jer lar...adoyai...susah ati plak dibuatnya....

mungkin kurang aktiviti fizikal membuatkan berat aku liat nak turun...yer lar stakat wat keje rumah dan berkejaran bersama batrisyia kat depan rumah...apa lar sangat kan...mungkin aku kena wat workout macam dulu balik...tp my BIL plak ada kat umah...kalo workout kang tak sempat nak masak plak...

Aku yg dalam dilema....

InsyaAllah tengahhari kang aku update berat semua peserta utk minggu ke 4..dan nak setkan balik saper yg akan disingkirkan dan siapa turun berat paling banyak...

UPDATED ON 6 MAC2012
2 Peserta disingkirkan kerana tak update berat 3 kali
3 peserta amaran 2- harap beri perhatian
3 peserta amaran 1- mungkin busy kot
11 peserta turun berat - tahniah diucapkan
2 peserta tak berubah - jgn putus asa cuba lagi
5 peserta naik berat badan- make sure minggu ni turun tau
Peserta no 37 turun berat paling banyak iaitu 1.5kg....tahniah diucapkan

No comments: