Total Pageviews

Go go chaiyok

LilySlim Weight charts

Sunday, February 12, 2012

Makan jer la keje aku....

Ni diantara menu santapan last week...

siakap stim tomyam

kacang buncis goreng ayam

sambal sotong banjir

testimoni...actually lauk2 ni sumer aku masak ari malam...aku tak makan pun malam tu..utk aku nyer bahagian aku simpan wat bekal esoknya...keazaman yg tinggi amat perlu disaat2 ini...yer lar kiter penat2 masak lauk yg lazat2 kononnya tapi tak leh nak makan...huhuhu

ni menu pagi sabtu...sama gak..jadi tukang masak jer...

ni menu lunch smalam...konon2 nak wat nasi goreng USA
tapi makan ngan nasik putih ler...
telur mata masak kicap
dan

daging masak merah...


ni pic pagi jumaat...

So strategi utk minggu ke2 MBBI adalah puasa...
selain nak menggantikan puasa lepas yg berbelas ari tuh, dapat gak diet dan pahala...
harap2 boleh bertahan utk minggu ni...
Aku plan nak puasa direct isnin sampai khamis..
jumaat hingga ahad raya then isnin sambung balik sampai ler aku period atau abis ganti puasa...

pagi tadi timbang masih tiada perubahan...aku noticed sejak akhir2 nih berat aku liat sket nak turun...nak ganjak ke 72 tu kemain seksa lagi...nak kata kurang inchi pun tidak...tak macam masa mula2 diet dulu....

tapi takper aku try puasa dulu....tgk timbangan ke 2 nih macamana...


pesanan penaja buat peserta MBBI:
tengahhari nih sy akan spotcheck last utk timbangan kali pertama...mana2 peserta yg masih tak update berat 1 feb dan 8 feb diberi peringatan ke 2 dimana rabu nih kalo tak update gak akan disingkirkan..

bg yg tak update berat 8 feb, diberi peringatan pertama...
so cepat2 lar update yer....

No comments: